Zerbitzuak

Bestelakoak

Argazki lehiaketaren irabazleak

• 2020/01/17 |

Gabon oporren aurreko egunean DBH1 eta DBH2ko ikasleek Xixtillla erreka eta Kukuherriko mendi irteera neurtuan zehar egindako argazkien lehiaketak baditu irabazleak. Argazkiak gaiari ondo lotuak izan ziren eta oso lehiatua izan zen. 1. Saria: Bilduma onenaren egileari: Haizea Alberdi, Ane Zulaika, Jone Sudupe eta Kira Bengoa izan ziren

Ikasten aldizkariaren 112. alea

• 2020/01/15 |

Abenduaren bukaeran kaleratutako Ikasten aldizkariaren 112. alea irakurgai dugu webgunean. Lotura honetan irakurri dezakezue.

Hizkuntza laguntzailea lanean!

• 2020/01/15 |

Aste honetan ekin dio bere lanari Zelanda Berritik hurbildu zaigun Keyla lankideak. Bere lana ingelesez ahozkotasuna lantzea izango da, DBHko lau mailatan eta batxilergoko lehen mailan. Hauspoan ere saio batzuk eskainiko ditu. Ongi etorri!

Zorion Agurra

• 2019/12/20 |

Zorionak eta Urte berri on!

Ondo pasa oporrak!

KUDEAKETA AURRERATUAREN DIPLOMA AZKOITIA BHI-RENTZAT.

• 2019/12/19 |

Atzo Gasteizko Europa jauregian jaso zuen Azkoitia BHIk Kudeaketa Aurreratuaren Diploma. Kalitatearen gestioan eta Kalitatea Hezkuntzan egitasmoaren barnean ikastetxeak emandako urratsek eragindako lehen helburuaren lorpenaren errekonozimendua izan da hau. Sari hau ikastetxe komunitate guztiari zabaldu nahi diegu: ikasle, guraso, irakasle eta irakasle ez diren langileei.

AZKOITIA BHI 2019-2020 EGUTEGIA